Acil Servis Personeline “Acil Servislerde İletişim Eğitimi” Verildi
02 Ekim 2018

Müdürlüğümüz Personel ve Destek Hizmetleri Başkanlığına bağlı Eğitim Birimi koordinasyonunda, acil servislerdeki şiddet olaylarının azaltılması ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla 24.09.2018 ve 28.09.2018 tarihleri arasında Müdürlüğümüz bünyesinde acil servislerde görevli tüm personele yönelik “Acil Servislerde İletişim”  konulu hizmet içi eğitim programı düzenlenmiştir.

Edirne Sultan 1. Murat Devlet Hastanesinde görevli Acil Tıp Uzmanı Dr. Fatih ONURDAĞ’ın eğitimci olarak yer aldığı programda; kriz, afet yönetimi ve doğru iletişim, ekip başarısını artırma ve iletişim, şikayet yönetimi ve iletişim, beklemenin psikolojisini yönetmek, zor hasta ve hasta yakınları ile doğru iletişim kurma, doğru iletişim teknikleri ve şiddet arasında ilişki, doğru triyaj ile şikâyetlerin azaltılması, konsültasyonların istenmesinde doğru iletişimin rolü, istismar vakaları ile iletişim ve yönetimi, tıbbi tedavilerin kabul ve ret esnasında sağlıklı iletişim kurma teknikleri, yaşamının sonunda olan hasta ve hasta yakınlarına yaklaşım konularında bilgiler aktarıldı.

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg